„If my heart was a house you'd be home.”

Tanker, ideer, billeder, følelser, ligegyldigheder. Velkommen til en verden set fra min synsvinkel.

mandag den 9. august 2010

Har det lidt dårligt med, at min blog er så inaktiv, som den har været på det seneste. Men i morgen starter jeg i skole igen - i 2.g. Det føles underligt, og jeg tror der går noget tid, før jeg ser mig selv om 2.g'er. Jeg er jo trods alt lige startet på gymnasiet, ikke? Det føles alt for underligt at begynde på mit andet ud af tre år.

Tanken om en videoblog virker pludselig meget lokkende, og jeg tror muligvis, at jeg vil fejre, at første skoledag er overstået, ved at lege lidt med opsætningen af en videoblog. Og hvis det så går helt galt, så kan jeg altid sige, at jeg har prøvet.

3 kommentarer:

Sandra sagde ...

Heii :) Du er fast læser af min blog GUMZEAND og jeg ville bare lige henvise dig til min anden blog www.prik-prik-prik.blogspot.com, som jeg håber, du vil skifte over til i stedet, da jeg nok muligvis snart lukker min GUMZEAND. Det håber jeg, du vil :)

Ha' en fortsat god dag :)

Unknown sagde ...

Sikke en fin blog du har! :-)

Jeg har en Give Away kørende. Måske du vil kigge forbi og deltage?

Vh Joanna Nielsen
www.joannanielsen.blogspot.com

Karoline Sandholt sagde ...

Rigtig fed blog, er blevet fast læser nu og følger dig, håber også du vil blive ved mig. :-)
Love

karolinesandholt.blogspot.com xoxo