„If my heart was a house you'd be home.”

Tanker, ideer, billeder, følelser, ligegyldigheder. Velkommen til en verden set fra min synsvinkel.

torsdag den 8. juli 2010

Når udsalg er utroligt lokkende og farligt.

I går stod jeg tidligt op for anden dag i træk, og det er ikke noget, jeg ellers gør frivilligt. Da min mobiltelefon vækkede mig klokken 09.15, fik jeg trukket mig selv væk fra min varme dyne, og heldigvis er solskin og godt vejr dejligt at vågne op til. Jeg hoppede på bussen og var inde i midtbyen allerede omkring klokken 11, hvor jeg kunne finde to af mine veninder. Samme gik vi i krig med udsalget, og det er meget svært ikke at blive fristet.

Godt og vel 800 kr. senere - for mit vedkommende - gik vi med poser og tasker på armene på Baresso for at afslutte dagen med en Gelatte og hyggesnak ved vinduet ud til byens travlhed. Også her er det svært ikke at blive fristet, når den søde dreng bag disken smiler og spørger, om ikke vi vil have en stor Gelatte for kun 4 kroner mere og 40% ekstra.... jo da. Verden er ond. Men det er nu okay.

På et eller andet tidspunkt snart tager jeg mig sammen og tager billeder af alle de ting, der hoppede ned i mine poser inden jeg nåede hjem, og så tager jeg mig også snart sammen til at lave en videoblog... måske. Jeg har gået og leget med tanken om det, men det er som om, at jeg føler mig en smule utilpas ved tanken om at skulle sidde og snakke til et kamera. Hm. Nu får vi at se.

Ingen kommentarer: